woensdag 16 april 2008

ziekenwater

38,5graden koorts, spieren als rekkers die te veel spannen en een hoofd met ogen die branden als sambal oelek. Yep yep, de griep is in the house. dat betekent dus hele dag vitaya kijken een oma die komt strijken en daarna, heel bezorgd, de kinderen meeneemt zodat ik kan rusten. Aangezien ik de hele nacht wakker heb gelegen (en ook vitaya heb gekeken) omdat ik dacht dat mijn weeen al aan het zoeken waren was dat dus heel welkom.

"onzen oudsten" wil nu ook niet meer aan mijn flesje waten komen want dat is zizkenwater geworden en als hij daar van drinkt wordt hij ook zoek. Zo schattig, ziekenwater. wat heb ik toch de schattigste kinderen. "kijkt vol liefde naar het rondslingerende speelgoed".

Ik ben nu trouwens ziek tijdens de camper for kids stockverkoop, gdvrdmme! Dus eigenlijk zou ik dat geld kunnen aftrekken van het buggy project, maar kvrees dat ik er dan gewoon in de nieuwe collectie ga kopen...

Geen opmerkingen: