maandag 28 april 2008

conclusies van de dag!

- Ik heb de beste man van de wereld, die na een harde dag werken de kinderen eten geeft en in bed steekt en dan ook nog eens heerlijke spaghetti maakt en ondertussen ook nog eens de afwas doet (ja, ik weet dat je dit leest)

- als je zwanger bent verbrand je rapper en is het dus geen goed idee om twee dagen in de zon te zitten

- verbrand zijn aanvoelt als een blauwe plek of een geschaafde knie

- mijn zoon zegt dat hij vandaag ongelukkig is en dat dat alleen kan opgelost worden door twee spelletjes 'piet piraat op schattenjacht' te spelen

- ik echt écht ééécht nooit meer zwanger wil zijn

- dat mijn ex-baas zijn voicemail is ingesproken door zijn 12-jarige kleinzoon

- dat ik helemaal niet stressbestendig ben en dus tijdens vroegere sollicitatieperiodes heb gelogen toen ik zei 'stress staat niet in mijn woordenboek'

- mijn buik bovensteekt als ik een bad neem en dat heel koud is

- ik vanavond vroeg ga slapen (een voornemen dat ik nu al weet dat ik toch niet ga doen)

Geen opmerkingen: