vrijdag 25 april 2008

jawel, de kuisziekte!

al rap ffkes duidelijk maken dat ik daar geen last van heb... Kheb graag mijn huis proper, maar da lukt me toch nooit dus heb ek mij daar al bij neergelegd. Want waarom zou ik drie keer per dag afwassen, speelgoed opruimen ed. als ge der een uur later toch niks meer van ziet. Neenee, ik ben al heel trots als ik erin slaag dat ene keer per dag te doen. Heel trots op mezelf!!!

Maar gisteren gesprekje aan de schoolpoort,

zij: Goh kheb vandaag van heel den dag nog niks gekuist... kvoel mij echt schuldig...
ik: (vol verbazing) kuis jij dan elke dag?
zij: (met gezicht vol afgrijzen) tuurlijk, anders kunt ge da toch nie proper houden, ge moet toch minstens ne keer met de swiffer rondgaan he!
ik: mja, kheb ne gemakkelijke vloer, ge ziet er nie veel op.
zij: (half in shock) amai da zou kik nie kunnen verdragen!

conclusie: da zal Wel een vriendje zijn da niemeer mag komen spelen! sorry oudste, kan er ook nie aan doen dat u mama geen freak is. Bij deze biedt ik nu al mijn verontschuldigingen aan bij eventuele latere trauma's. Kga me nu ff een taske groene thee maken. Dat ik wat krachten opdoe, kwestie dak straks goe kan winkelen.

2 opmerkingen:

Een famke zei

Ai, erg herkenbaar! Hier van hetzelfde laken een pak!
Gelukkig zijn we niet allemaal martha Stewarts anders hadden we niemand meer om naar op te kijken

Christien

biomama zei

haha, das ook een feit!