maandag 7 april 2008

thuisblijfmama in hart en nieren

Ondertussen ben ik een jaartje een echte thuisblijfmama. Dat moet gevierd worden met een blog dus! Eventjes voorstellen, ons gezinnetje bestaat uit mij, een hele hele lieve papa en twee varkentjes van net 4 en net 1. In juli is er nog een zusje op komst ook!
Waarom ik thuisblijfmama ben? heel simpel, ik heb niet de nood om carriere te maken of om mezelf te bewijzen op dat vlak. Want zeg nu zelf, deze morgen zat ik op toilet ( jaja ik word al direct schroomloos) en mijn kleinste hing aan mijn broek, (heb ik geleerd als mama, privacy op toilet bestaat niet meer) er onstnapte mij iets "winderig". En wie begint daar keihard te lachen? jaja, meneer vond het heel grappig. Wel die stomme kleine dingen zou ik voor geen geld van de wereld willen missen! Wat niet wil zeggen dat ik ze soms allemaal wel eens achter het behang wil plakken ze. Want na een hele dag ( ok een uurtje of twee...) opruimen, er na 5 minuten al niks meer van zien. Grr... Of de papa die thuiskomt en verzucht wat een gemakkelijk leven ik heb, terwijl de oudste spetterdiarree heeft en de jongste tandjes krijgt... en zo kan ik nog vele momenten opnoemen.

Maar in het algemeen, nee ik zou met niemand willen ruilen!

Geen opmerkingen: