vrijdag 5 september 2008

Kroatie

Met drie kinderen zag ik het nie echt meer zitten om op vakantie te gaan naar een hotel of een bed & breakfast. Dus gaan we de campingtoer op, en wel de vacancesoleil toer. Ben benieuwd... Kben allessinds al tot de conclusie gekomen dat met drie kinderen de lijst van dingen die meemoeten echt wel heel lang is!!! Maar naart schijnt is Kroatie supermooi, dus de superlange rit met drie jengelende kinderen pakken we er maar bij. Mijn lijflied gedurende de rit zal zijn: I will survive! Het aantal keren: Is het nog ver, zal ontelbaar zijn maar het deert me niet. Ik ga met mijn lui gat in de zon liggen met een glas wijn! nem! De papa mag eens mama spelen, want "das toch eigenlijk ontspanning he". laat hem dus maar eens goed ontspannen! woehahahaha! Als er mij trouwens ieùand kan zeggen of ze daar Spa hebben, graag!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Mijne mili denkt gene SPA. En mocht het er zijn gaat ge ervoor betalen. Denkt hij, want toen hij er zat was het er oorlog natuurlijk. :-)

biomama zei

tedoeme, da wordt sleuren dus!!! das toch xel een nadeel aan flesjes ze!!!

lies zei

Kroatië moet écht mooi zijn, ik hoor het ook langs alle kanten en het staat ook op mijn lijstje (ook kamperen!). Geniet ervan!