zaterdag 6 september 2008

bezint eer ge begint...

Als superrelaxte mama die het helemaal niet druk vindt met drie besloot ik vandaag naart tstad te gaan om nieuwe schoenen voor de jongens, met alle drie de kinderen... Na 2 (!!!) uur over 30 km gedaan te hebben kwam ik tot de conclusie dat ik nog 10 km kon rijden en dan de motor er de brui ging aan geven wegens een tekort aan naft! Ik zag mij daar al staan met 2 hongerige baby's en ne zagende kleuter in wanhoop bellend naar de papa die in Luik aant werken is en dus onmogelijk af kon komen met een jerrykanneke (jerrycanneke?)! Van alle rampscenarios doemden op, ik zwervend overt straat op zoek naart station me huilende baby's van den honger, of aangerand door nen junkie in een achterstraatje omdat ik ne shortcut wou nemen naar dazelfde station. Maar vrees niet, dappere biomama heeft het gered! De parkeergarage van de Meir doemde voor mijn ogen op! Kinderen ingeladen en aangehangen trokken we naar de Camper winkel (waarom verkopen ze die kinderschoenen verdomme maar in 1 winkel!!Daargekomen rap wa schoenen gepast en gekocht (superschattig!) en dan terug. Prinsesseboon rap een flesje gegevn en de twee andere omgekocht me ne wafel om mooi bij mij te blijven zitten. Ale daarna nog nen bancontact gezocht want da vinde natuurlijk nie als ge het zoekt (blijkt er ene rechtover de parking te zijn) en een parkeerticket kunde daar dus ook nie me bancontact betalen verdoeme! Alleman terug ingeladen en dan met angstzweet gezocht naar een benzinestation (heeft A'pen dan echt geen benzinestations in de binnenstad?). Maar ale we leven nog en we hebben schoenen, kgaan alleen nooit meer op ne zaterdag zonder de papa naart stad. Nooit, jamais, nimmer!!

Geen opmerkingen: