maandag 29 september 2008

een ordelijke geest in een ordelijk huis, ofzo...

Oja na twee weken onaangeroerd in een hoekske te liggen riep de dweil, neem mij neem mij!!! Dus nam ik hem ter hand en begon er wat zweet uit te persen (uit mij, niet uit de dweil). Na drie uur zwoegen in mijn volgestompt huis voel ik mij nu alsof ik drie marathons heb uitgelopen (nee ik kan nie weten hoe dat voelt maar als ek in de spiegel kijk zie ik er hetzelfde uit als die rare mensen die da wel doen). Kvind dat ek nu een beloning heb verdiend maar ben er nog niet uit wat. Dobberen in mijn baddeke tot ik "ouwijvevingers "heb, een boekske lezen? We shall see! Waarqschijnlijk zal ik mij gewoon in mijne zetel vleien en Vitaya kijken... Wij zich afvraagt waar mijn kroost zich bevindt, die zijn gedumpt bij de oma onder het motto "kuisen met twee baby's in huis dat is nie te doen ze". Dus als ge mij wilt excuseren, kga lui gaan doen!

Geen opmerkingen: