dinsdag 30 september 2008

biomama, 27 jaar en verslaafd...

aan boekskes! Tgaat nog eens mijn faillesement worden. Ik koop dan ook alles wat in handen kan krijgen, flair, goedele, feeling, humo,oiders van nu, kinderen,... Ik koop het allemaal. Nogal een dure hobby eigenlijk, maar ik heb een prachtig excuus! Ik rook niet! Dus het geld dat ik normaal zou uitgeven aan sigaretten (ok, dat ik nooit gerookt heb is een detail...) geef ik uit aan boekskes, veel gezonder toch! Eigenlijk zou ik nog eens een verslaafde moeten zoeken dan kunnen we die dure hobby delen en dan moet ik maar de helft kopen!

2 opmerkingen:

Inge Wynants zei

Enkele berichten terug las ik dat je er aan denkt om een geweven knoopdoek te kopen. Misschien heb je de stap al gezet? Moest je interesse en tijd hebben, woensdag 8 oktober 2008 om 13u komt Eva van Doekentheek (www.doekentheek.be) een algemene draagdoekenworkshop, met extra aandacht voor geweven doeken, geven in Brussel. Ik heb haar uitgenodigd in Brussel omdat ik zelf heel graag een geweven knoopdoek wil kopen, maar eerst toch een beetje ervaring (welke doek? lengte? knopen? enz.) wil opdoen in een workshop. Moest je zin hebben, mail me maar voor meer info (inge_wynants@telenet.be)

Anoniem zei

Hier ook een boekskesverslaafde! Ik kocht vooral Flair, Goed gevoel, Feeling VT wonen en sinds kort Goedele. Maar als je alles optelt is het inderdaad zooo duur. Nu koop ik alleen nog flair als er een bonnenboekje bijzit en op goedele heb ik een abonnement aan halve prijs op de kop kunnen tikken. Humo daar heeft mijn man een abonnement op. Ik wil mijn goedele en Flair en evt humo wel ruilen tegen jouw Ouders van nu en Goed gevoel of Feeling :-)