donderdag 21 augustus 2008

voormiddagje Leuven!

Omdat mijn hubby vandaag opnames had int station van Leuven ben ik hem eens gaan bezoeken en heb dat ineens gecombineerd met een shoppingtripje. Met dank aan de maffe wist ik dan ook een paar leuke adresjes! Family affair is zeker een winkel waar ik nog eens terug wil gaan, en had mijn prinsesseboon niet zo lastig geweest dan had ik er nog veel langer gelopen. Wel naar de dure kant! Volgende week werkt hij er terug en dan ben ik weer van de partij! Met drie kinderen deze keer, ben benieuwd...

3 opmerkingen:

hANdgemaakt zei

Ja, aan den dure kant inderdaad. :-)

lies zei

Zeg maar gerust belachelijk
duur :-) Maar wel superleuke spulletjes om eens cadeau te doen (of te krijgen).

biomama zei

ik vind krijgen leuker! nee grapje hoor! echt wel leuke winkel!