zaterdag 16 augustus 2008

buitenaards wezen!

kwist niet dat als je met een draagdoek doort stad loopt dat je wordt aangestaard als een alien! Is dat dan zo een raa rzicht? Of zou het komen omdat hij vol zoetzure saus hing van mijne loempia...

Anyway, kben echt verkocht aan mijnen draagdoek! Zalig, zo wa rondslenteren met mijn prinsesseboon op mijnen buik. Kdenk trouwens dat ze last heeft van reflux, verdomme. Maandag eens naar de wonderosteopaat bellen. Dan weet ek tenminste nog is aan wat ik veel te veel geld moet uitgeven...

3 opmerkingen:

lies zei

leuk dat je gereageerd hebt op mijn blog, anders had ik de jouwe nooit gevonden!

Ja, raar hè, dat draagdoeken nog altijd een bezienswaardigheid zijn. Vooral van de wat oudere mensen kreeg ik vroeger geregeld te horen: Maar allee, mevrouw, dat kindje zit daar zo opgeplooid in, dat kan toch niet comfortabel zijn! Ze slapen nochtans nergens zo goed als in een draagzak hè!

biomama zei

ja das waar, het duurt geen 2 sec of ze ligt zalig te soezen!

Tucana's Dream zei

och ja... leven en laten leven.
Ik loop zo met UFO's rond (fietskar), steek mijn kind in vodden (draagdoek) en zie er uit als een tweekoppige draak (draagponcho).
Niets van aantrekken... dat is omdat ze niet beter weten.