vrijdag 8 augustus 2008

paranoïde neuroot!

Wat betreft mijn kinderen beschouw ik mezelf altijd als een relaxte mama, als ze vandaag niet eten, eten ze morgen wel, van wa koorts gaan ze niet dood, enz... Maar die regels gelden alleen bij mij! Als ze bij iemand gaan logeren wordt ik helemaal een paranoïde neuroot! Deze maandag gaat den oudste met zijn neef en nichtje naar de Grotten van Han, nu heb ik hem dus al 10 keer zien verdrinken int water daar, of in een spelonk zien donderen waar niemand hem ooit terug vindt en ik dus de rest van mijn leven in de grotten van Han doorbreng zoekend naar mijne nakomeling... Kan der echt nie aan doen, kzou hem tliefst van al thuis houden... I'm a sick momma! Als er dus iemand maandag naarde grotten van Han gaat, let dan op een klein schattig baasje en spring erachter als em int water of in een spelonk valt...

3 opmerkingen:

lies zei

hihi...juist hetzelfde hier!

biomama zei

erg he!

Tucana's Dream zei

zo herkenbaar!
Hier geef ik ze zelfs niet mee!