vrijdag 29 augustus 2008

3 versus 2

Wie dat u wijsmaakt dat 2 of 3 kinderen geen verschil maakt liegt! Ik zeg het nogmaals die liegt!!! Waar ik bij 2 nog eens tijdens een dutje rustig in de zetel kon ploffen met een boekje is dat nu onmogelijk, want er is altijd wel ene wakker die aandacht nodig heeft. En ik vond het altijd vreselijk als ik mamas hoorde zeggen dat ze blij waren dat het bijna school is, maar stiekem denk ik het toch ook is hoor! Als je gezegend bent met zo een spraakwaterval als den 'oudsten' dan is 1 minuut stilte beter dan de beste seks!!! (ok, misschien overdreven maar toch...)

Mijn prinsesseboon doet het ondertussen uitstekend, 'k vind het alleen wel jammer dat ik haar niet zoveel aandacht kan geven als ik zou willen.

2 opmerkingen:

lies zei

ik probeer het ook niet te veel te zeggen, dat het toch wel leuk is als het weer school is. Maar ben natuurlijk heel content als ik ze weer kan gaan halen en zelf weer helemaal opgeladen ben na een paar uur rust.

Tucana's Dream zei

LOL, ik vind dat inderdaad niet veel verschil... maar de jongste is dan ook een schattebaby die je dus echt bijna niet hoort in de dag... zalig! :D