zaterdag 5 juli 2008

mannen, grr!!!

Mijnen wederhelft zit in de evenemenetensector dus moet hij dit weekend (eigenlijk vanaf woensdag al) op rock werchter doorbrengen. Nu aangezien ik hier elke moment kan ontploffen beloofde hij zijn gsm elke minuut bij te hebben en elke dag thuis te komen slapen. Dag 1: Ik word om 4u wakker, niemand naast mij... hmmm... misschien beneden in de zetel in slaap gevallen denk ik nog. Om 5 uur speelt de blaas op, ik troon dus naar beneden maar niemand te bespeuren. Eventjes gsm checken, geen gemiste oproepen of smsjes. Ja dan zie ik al autos in de gracht en tegen bomen plakken. Rap eens bellen dus!!! gsm staat af, aaah!!!! Harde buiken steken op en kbegin te twijfelen of ik hem ga zoeken, maar waar... Elke auto die stopt voor de deur denk ik aan politiemannen die slecht nieuws komen vertellen. Om halfacht telefoontje van mijnheer, hij had superveel gedronken en was in slaap gevallen. ( Huh... kan je op werchter ergens in slaap vallen???) Ik natuurlijk boos, en krijg ik nog naar mijn hoofd dat ik hem niets gun! Kon begot bevallen zijn!!! dat gaat er voor mij echt over!Denk er echt aan om alleen te bevallen, dikke egoïst! Het leven alleen lijkt me steeds aangenamer!

Geen opmerkingen: