donderdag 5 juni 2008

oudjessitten!

jawel ik ben aan het oudjessitten! Kzie jullie daar al fronsen! Mijn ouders zijn een weekje op vakantie en aangezien mijn grootouders bij hen inwonen moet ik dus oudjessitten. Eten maken voor 6 man, de afwas doen, alles wat proper houden, etc... Moet ik erbij vertellen dat 86 jarige soms even erg kunnen zijn als 4 jarigen? Maar tzijn wel superlieve mensen hoor, en ze bedoelen alles heel goed. Maar na 300 keer gehoord te hebben dat ik niet mag vergeten de vuilnisbak buiten te zetten heb ik het ok wel ff gehad. Andere instructies:
- zeker geen eten maken tijdens mooi en medogenloos
- geen pampers te laten liggen in de badkamer want als de verpleegster hen komt wassen zou ze wel eens kunnen denken dat het hier 'een vuil huishoudenke is'
- de bloemen water geven, jaja ook als het giet want die tegen de muur zouden een druppel kunnen missen
- enz enz...

kga blij zijn als ek thuis ben maar kzal ze toch ook wel missen mijn twee ouwkes!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

lol, zeer herkenbaar. Ik weet niet waarom, maar mooi en meedogenloos en gelijkaardige toestanden zijn bij mensen van die leeftijd zowat heilig. Tof dat ze thuis kunnen blijven wonen. Chapeau!

biomama zei

ja das heiligschennis hoor, kheb het eens moeten opnemen voor hen en khad per ongeluk de verkeerde zender opgepakt de mensen ware er nie goe van!:-)

Anoniem zei

lol, schandaal!