zaterdag 14 juni 2008

Koen,Zita en Nono

Vandaag na een kraambezoek en een ziekenbezoek naar het ballenbad getrokken. En jaja, wie kwam daar binnen, Koen Wauters! Ik kreeg al op slag medelijden met hem, ik zag al bommakes beginnen hyperventileren en mama's terstond hun haar goed leggen. Wegens een gebrek aan tafels kwam hij vlak bij ons in het peuterspeeltuintje zitten met zijn kroost. Op het moment dat hij binnenkwam zaten we daar nog alleen, 5 minuten later zaten er wel 8 geile mama's in het peuterspeeltuintje... Zielig noem ik dat dan... Nog 5 minuten later begonnen de handtekeningenjagers tevoorschijn te komen. Nu heb ik nooit begrepen wat je in godsnaam met een handtekening kunt doen ,tenzij je 14 of jonger bent en de gedachte dat je idool hetzelfde papiertje heeft aangeraakt als jou je al in trance brengt. Maar enfin soit, tzal wel aan mij liggen. Hij is dan maar uit miserie met zijn kinderen echt in de indoorspeeltuin gegaan, als enige volwassene. Medelijden heb ik met die mens. Alhoewel ik met zijn bankrekeining wel wil ruilen natuurlijk...

By the way, hij ziet er int echt beter uit dan op TV!

Geen opmerkingen: