zaterdag 2 januari 2010

Goede voornemens!

Omdat ik dit jaar eigenlijk geen zin had om iedereen die ik tegenkwam gemaakt een 'gelukkig jaar en een goei gezondheid en da we nog veel meugen meugen en nog veel blablabla...' te wensen, ga ik dat op deze blog ook nie doen. Jullie weten hopelijk toch dat ik alleen maar het beste met jullie voor heb! (slijm slijm!)

Maar mijn goede voornemens die zou ik jullie niet willen onthouden!
1. Aangezien ik een mama onlangs in een binnenspeeltuin ongelooflijk hoorde zagen tegen haar kinderen en ik dat ontzettend zielig voor hen vond (en me er stiekem zelf in herkende...) is voornemen nummer 1, een pak minder zagen tegen de kinderen!
2. Aangezien verhuizen altijd een goede moment is om alle overbodige rommel te lozen en ik dit ook aan het doen ben, voornemen nummer 2, geen rommel meer vergaren en veel onmiddellijk wegsmijten.
3. Aangezien mijn man ook wel een aantrekkelijke vrouw vedient zal ik proberen om niet al om 19u in mijn training rond te lopen en af en toe eens wat wulps te doen. jaja...

En dat vind ik wel genoeg voor een jaar!

1 opmerking:

Isabel zei

Voornemen drie is zo grappig :)