maandag 11 januari 2010

compromissen daar doe ik niet aan mee

Met het risico nu over te komen als een heel verwend nest zeg ik: Aan compromissen daar doe ik niet aan mee! Voor dat jullie nu beginnen denken, ocharm die hare vent, een in flanel gehulde vrouw die geen compromissen maakt, wat een dutske! Neenee, op relationeel vlak ben ik de soepelheid zelve, aja...

Maar nu we net een huis hebben gekocht hoor ik van alle kanten:
- alé dus niet op congé dit jaar: jawel, misschien niet te ver, maar na een verhuis hebben we een reis deze zomer toch dubbel en dik verdient!
- alé ge gaat in New York niet teveel kopen zeker: euh jawel, want alles is daar veel goedkoper, dus eigenlijk is het puur technisch gezien een besparing he, aja...

Dus nee op vlak van genieten wil ik geen compromissen sluiten!

1 opmerking:

Annelyse zei

ge hebt gelijk ... dat ge gelijk hebt ;-)