donderdag 22 mei 2008

phil & ted buggy

n paar blogs geleden had ik het over een buggy die ik zo graag wou. Wel ondertussen staat die mooi te blinken op mijn geboortelijst. Nu kreeg ik gisteren een telefoontje van die verkoopster van die 2dehands dat ze hem wou wegdoen voor 50 euro! Jammer toch dat ik hem nu al op mijn lijst heb staan. Jammer, echt jammer...

Kben als compensatie dan maar een tweedehands tricot slen of binana aant zoeken. Alhoewel, kwil eigenlijk een nieuwe want voor zo een piepklein babyke, zo tweedehands, zit dat niet vol bacterieen en dergelijke??? Kveronderstel dat ge da nie echt op 90 graden moogt wassen. Wat dan trouwens weer niet echt milieuvriendelijk is...

10 opmerkingen:

Tucana's Dream zei

Een rekdoek is beter niet 2ehands te zoeken ;-)
je weet nooit op voorhand of hij al uitgerokken is of niet. Mijn tricot slen is na 2 kindjes onherstelbaar uitgerokken...

Een geweven katoenen doek daarentegen is veeeeeeel interessanter om die 2ehands te kopen...
hoe meer je die gebruikt, hoe beter van kwaliteit die worden... heel raar, maar zalig om te gebruiken ;-)

biomama zei

verdorie seg! nu wordt het nog moeilijker! :-) het leven kan toch hard zijn!

Tucana's Dream zei

dan heb je de rest nog niet ontdekt, LOL!

http://www.dragen-en-voeden.nl

moet je zeker eens gaan meelezen... als je het jezelf nog moeilijker wil maken natuurlijk :P

Anoniem zei

Inderdaad, geen tweedehands geval in rekbare stof kopen en die buggy zou ik ook maar van de lijst schrappen. Die hebt ge toch niet nodig als ge een draagdoek hebt? :-)

Anoniem zei

:-) kzal dan maar voor ne nieuwe gaan! wat zou ik doen ne binana of ne tricot slen?
en die buggy ga ik er toch maar laten opslaan want twee tegelijk dragen da zie ik zo nog nie direct zitten!:-)

Tucana's Dream zei

Waarom niet? :P
Mijn oudste is van mei 2005, mijn tweede van augustus 2006 en de jongste van april 2008 en ik draag regelmatig een combinatie van 2 van de 3 ;-)
Maar daar gebruik ik wel geen rekdoek voor, want dat rekt veel te hard dan!

En qua keuze... een toekanslen :P
Nee nee grapje...
Een tricot slen raad ik NIET aan, hoewel ik de eerste 2 daar in gedragen heb, dus slecht is hij nu ook niet.
Draagdoek.nl schijnen ook goede doeken te zijn... die zijn in ieder geval wel al mooi, ervaring heb ik er niet mee.
Binana vind ik te hard rekken, maar toen ik die begon te gebruiken begon ik al into de geweven doeken te raken, dus dat zal mijn mening vormen (momenteel gebruik ik precies alleen nog maar geweven doeken, dus dat zegt al genoeg he)

biomama zei

lol, ben trouwens eens gaan kijken op die website. zucht...

Anoniem zei

Ik ben tevree van mijn binana maar vind het eigenlijk een beetje een winterachtige doek. Voor zomerkindjes zou ik precies ook een geweven nemen.

biomama zei

ja maar kheb gehoord dat een geweven doek moeilijk is voor 'beginners'?

Tucana's Dream zei

even moeilijk dan een rekdoek ;-)
het is gewoon een andere techniek, maar als je een rekbare doek ook nog moet aanleren, is dat niet makkelijker of moeilijker...
Ik zeg het, meld je aan op dat forum en vraag zeker hulp en filmpjes en foto's... ze helpen je met plezier!