dinsdag 27 mei 2008

kindjes die s'nachts slaan

Gisteren bij iedereen verse lakentjes opgelegd, voor mijn twee kabouters had ik net nieuwe gekocht van Rube en Rutje. Voor wie ze niet kent , moet maar eens kijken op www.rubeenrutje.be . Maar slecht nieuws, want die kindjes die op de lakentjes staan slaan mijn oudtse zoon! Dat heeft hij mij deze nacht toch verteld om 00u30, om 1u47, om 3u14 en om 5u30 lag hij bij ons. Niet kopen dus mensen, de kwaliteit is erbarmelijk... Waarschijnlijk zijn deze lakentjes in arme landen door arme kindjes gemaakt en is dit hun wraak!

4 opmerkingen:

Tucana's Dream zei

LOL! dat zou zoiets zijn waar mijn oudste mee zou afkomen *grijns*

Pixie zei

lol zeg!

Anoniem zei

Ongelooflijk die kinderfantasie. Wel jammer dat hij je dat persé om 0.30u, 1.47u, 3.14u en 5.30u wil vertellen.

biomama zei

ja zo zijn er nog wel meer voorvallen. Zijn kleine broer (van toen 9 maanden) heeft em ook al eens wakker gemaakt door te pompen in zijn bed. jaja ik heb een wonderbaby die op 9 maanden al kon pompen en radslagen maken. Jammer dat we het nie konden zien want hij deed het enkel s'nachts als we sliepen...