maandag 5 mei 2008

Minimonkey!!!


Vandaag is mijn minimonkey in mijn brievenbus gedropt! Niks leuker dan je brievenbus opendoen en een pakje vinden! Ok, kheb het wel zelf betaald maar dat is een detail. Voor wie niet weet wat een minimonkey is, heb ik er een fotootje aan toegevoegd. Kvond dat ik bij de derde en laatste baby toch echt wel eens een draagdoek moest uittesten en omdat deze goedkoop en makkelijk lijkt, lijkt me dat een ideale starter. Maar kga op 11 mei ook een draagdoekenworkshop volgen in Gent, kzal me daar waarschijnlijk wel laten overtuigen er nog 1 te kopen, een symmetrische ofzo, voor lange afstanden... T'is dat ik zoveel wandel...

8 opmerkingen:

Mme Zsazsa zei

Ooh als je de ws bij Eva gaat volgen, neem dan maar je portemonee mee. ;-)

Anoniem zei

ja daar ga ik hem volgen. kzal me dus maar al voorbereiden... vanaf nu boterhammekes met confituur!

Anoniem zei

'k peins ook dat ge met uwe minimonkey niet lang over straat gaat lopen. :-) Een knoopdoek moet ge hebben maaaaaar op de workshop gaan ze u volledig overtuigen, zeker van. :-) Vergeet inderdaad uwe portemonee niet.

biomama zei

tis ongelooflijk he, maar kheb mij verdomme van week vergist en nu ben ik nie kunnen gaan...

Mme Zsazsa zei

Maar je kan ook zo naar Eva gaan, ze ontvangt ook klanten thuis. ;-)
Ik zou dat eigenlijk doen.

Moest je er niet geraken, ik denk dat een Binana een geweldige doek is om te beginnen, google mss eens want ik weet de exacte site niet meer.

biomama zei

bedankt! kdenk dat ik voor de binana ga gaan als ik er niet meer geraak! kijk er echt naar uit om zo da warm babylijfje zo dicht tegen mij te dragen!

Anoniem zei

Uw Maffe komt bevestigen dat de binana geweldig is!

biomama zei

wa ne superschattige foto maffe! Ok, we gaan ervoor!