maandag 14 december 2009

Een namiddagje Wijnegem shopping

IJverig als ik ben dacht ik eventjes rap op een uurtje alle kerstkadootjes in te slaan... De jongste zoon, die nu halve dagen naar school gaat, rap gaan ophalen en dan doorsjeesen naar het shoppingcenter waar ik "effkes rap" ging binnenspringen. Yeah right, er moet blijkbaar niemand meer werken op maandag want Wijnegem was stampensvol! Zoontjelief (let op de sarcastische toon) wou natuurlijk weer niet in de buggy en terwijl ik hem er toch probeer in te persen voel ik zo iets "zompig" in mijn hand... Een broek vol diarree en ne stank, echt ne rotte brusselse kaas was er niks tegen. Resultaat, ik heb half wijnegem doorgelopen met een kleuter in pamper met enkel een mantelke derover. Ben dan na 10 rare blikken maar rap een broek gaan kopen om een halfuurke later met twee zagende kinderen naar huis te gaan zonder kadokes.

1 opmerking:

annava zei

ooh amai, klinkt ni bepaald als een leuke middag!