vrijdag 15 augustus 2008

staaltje schoonmoeder...

- Ge zijt deze keer wel precies meer verdikt dan de vorige keren he, en tgaat er precies nie goe af. ( ja maar kweeg nog altijd minder dan u, scheve foef!)
- Wat ziet ons leentje der toch mooi uit in haar trouwkleed he, waarom zijn jullie nog niet getrouwd (omdat uwe zoon mij nie vraagt!!!, trut!!!)
- Waarom mag den oudsten nooit bij mij komen slapen? (omdat ge hem alleen op straat laat spelen terwijl hij maar 4 is!)
- waarom mag de jongste nooit bij mij slapen? ( omdat die ene keer dat hij is blijven slapen en ik hem s'avonds om 11 u toch nog kwam halen hij alleen in zijn buggy beneden zat!!!, en nee u haar wassen is geen excuus!!!)
-

Ok , misschien allemaal geen shockerende dingen, ma toch! ppuh en nem en pfoeh!

en als ge mij wilt excuseren, kga mijn dochter wa knuffelen en op mijnen buik laten slapen, en nee das nie slecht voor haren rug!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Lol, zint eer ge begint met dat buikslapen, ze laten u nooooooit meer los. :-) Shopadressen in Leuven: draagdoeken bij doekjes en broekjes: diestsestraat richting Station achter café Jeesekesboom en verdereuhm als ge 't standbeeld ziet van den bakker aan den hünkemoller daar de straat wat naar beneden is family affair (er staat een roos sterrekespaard buiten) voor cool babyspul en dan hebt ge op de Bondgenotenlaan naast de post ook nog den tante Jojo, een leuke kijkwinkel. Euhmmm er is zoveel é, 'k zal mij nog eens bepeinzen. :-)

biomama zei

thanks, dat nooooit meer loslaten heb ik al ondervonden ja!